VAŠA PITANJA

Firma Gume Felne Danko uspešno posluje s vama od 1996. godine. Tokom dugogodišnje saradnje, primili smo nekoliko čestih pitanja od naših kupaca. Želimo da vam pružimo odgovore na ta pitanja kako biste se lakše snašli i uspešnije koristili našu internet prodavnicu.

Najčešće pitanje odnosi se na proces poručivanja i isporuke. Naša internet prodavnica omogućava jednostavno naručivanje proizvoda, a isporuka se vrši brzo i pouzdano na željenu adresu.

Takođe, mnogi kupci su zainteresovani za naše uslove garancije i povraćaja. Naš tim stoji na raspolaganju da odgovori na sva pitanja u vezi sa garancijom i politikom povraćaja.

Ukoliko imate dodatna pitanja ili sugestije za unapređenje naše usluge, slobodno nas kontaktirajte. Naš cilj je da vam pružimo najbolje iskustvo prilikom kupovine guma i felni putem naše internet prodavnice. Hvala vam na poverenju i podršci tokom ovih godina!

Da li mogu da dobijem popust ako nisam na email listi?

Nažalost aktuelne popuste i promocije kada su aktivni samo šaljemo u vidu koda putem emaila korisnicima koji su prijavljeni na našoj newsletter listi.

Da li mogu da rezervišem proizvod putem web prodavnice?

Nažalost ova opcija nije moguća, jer u slučaju da neko kupi pre Vas a proizvoda je malo na stanju, nećemo moći odma da Vam isporučimo. Imate opciju sačuvaj kupovinu ili lista želja gde možete da ostavite proizvode koje ste već gledali i da ih proverite kada budete odlučili da ih kupite.

Da li vršite isporuku proizvoda?

Da vršimo isporuku na celoj teritoriji Srbije. Potrebno je samo da nas kontaktirate oko detalja i da uplatite traženi iznos na računu.

Koje su opcije plaćanja?

Za sada trenutno su raspoloživa 2 načina plaćanja:

  • Putem tekućeg računa
  • Gotovinski kod nas u prodavnici/servisu