REPARACIJA FELNI
Rupe na putu, prelazak preko ivičnjaka, ali i pogrešno održavanje, neki su od glavnih neprijatelja aluminijumskih felni. Ipak, i oštećeni naplaci mogu da se poprave, pa nakon reparacije neretko izgledaju bolje nego u radnji. Evo kako se felne vraćaju u život
KORAK 1
Posle ispravljanja felni, ovaj deo se peskira kako bi se dobila jednaka površina
KORAK 2
Zatim se posebnim alatom obrađuju i uklanjaju sva oštećenja na naplatku
KORAK 3
Sledi ručno sređivanje sitnih oštećenja posebnim šmirglama
KORAK 4
Posle završenepripreme, sledi proces farbanja koji se obavlja ručno
Iako dosta osetljiviji na oštećenja od čeličnih, aluminijumski naplaci spadaju u delove vozila koji, na neki način, otkrivaju naš karakter. Ne smeta nam što se lakše mogu oštetiti, ne smeta nam ni što su papreno skupi (posebno u poređenju sa običnim naplacima), čak nam ne smeta ni zahtevno održavanje, jer jednostavno želimo da imamo ovaj, i te kako atraktivan, deo na svom automobilu.
Naravno, nije sve u manama, jer su prednosti višestruke. Tako, aluminijumski naplaci povoljno utiču na performanse, jer su lakši i umnogome poboljšavaju upravljivost vozila, čak je i kočenje sa njima efektnije, a korozije, maltene, nema. Dakle, ako ste u mogućnosti, svakako je preporuka da ih nabavite. A, kada je reč o nabrojanim „manama“, i one se lako rešavaju.
Miloš Bošković
VREME: 2-7 dana (dobijaju se zamenske felne)
CENA: na licu mesta u zavisnosti od oštećenja
Ove operacije ne traju dugo, a i s obzirom na to da, kada majstori završe, dobijete „novu“ felnu, onda nije ni preterano skupo. Doduše, to, naravno, zavisi od finansijskog stanja, ali uvek se na kraju više isplati uraditi jednom sve što kvalitetnije, nego isprva uštedeti, ali zato non--stop ići kod majstora. Dakle, evo kako čuvati i održavati felne, a tu je i proces njihovog ispravljanja i reparacije.